عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 27
:: بازدید سال : 117
:: بازدید کلی : 590

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ
پنج شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 9:41 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

قطعا مهم‌ترین موردی که باید در خرید یک هدفون یا هدست مورد نظر قرار بگیرد، کیفیت صدا است و همه دوست دارند موسیقی که به آن گوشی می‌دهند دارای کیفیت مناسبی باشد. در حقیقت این روزها که اکثر افراد ترجیح می‌دهند در حین انجام کارهای روزمره و یا ورزش به موسیقی گوش دهند، اهمیت استفاده از هدفون‌های بلوتوثی به مراتب بیشتر شده است.در واقع اینکه بدون نگرانی از گره خوردن سیم‌های هدفون، بتوان به آسانی از آن استفاده کرد مزیت خیلی خوبی محسوب می‌شود که خیلی از کاربران را به استفاده از هدفون های بی سیم ترغیب می‌کند. با این حال برای آنکه یک هدفون بی سیم باکیفیت داشته باشید که خیلی زود شارژش تمام نشده و موسیقی را با وضوحی عالی و کیفیتی بالا برای شما پخش کند، می‌بایست هدفون خود را از برند معتبری خریداری کنید. کمپانی نام‌ آشنای سامسونگ در این زمینه، هدفون های بی سیم با کیفیتی را روانه بازار کرده است که با امکانات متعددی که برای هر هدست بی سیم درنظر گرفته است، توانسته به خوبی نیازهای قشرهای مختلف کاربران خود را برآورده کرده و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

جهت آشنایی با انواع برند های مختلف هدفون های بی سیم به سایت دیوار مراجعه نمایید.

  • هدفون بی سیم سامسونگ Level U
  • هدفون بی سیم سامسونگ U Flex
  • هدفون استریو سامسونگ لول یو پرو (Level U Pro)
  • هدفون بی سیم سامسونگ مدل گیر آیکون ایکس (Gear IconX)

هدفون بی سیم سامسونگ Level Uهدفون

بی سیم سامسونگ Level U

هدفون بی سیم سامسونگ Level U

هدفون بلوتوث سامسونگ مدل Level U از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی کرده و به لطف بهره‌مندی از دو میکروفون داخلی، صدایی با وضوح بالا را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. منبع تغذیه این هدست یک باتری لیتیوم یونی است که قادر است از پخش موسیقی به مدت 10 ساعت پشتیبانی کرده و حدود 11 ساعت مکالمه پیوسته را برای کاربر تامین کند. گفتنی است این هدست در حالت استندبای حدود 500 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند. این محصول مجهز به درگاه MicroUSB است که از همین طریق نیز شارژ می‌شود. هدفون بلوتوث سامسونگ مدل Level U طراحی ارگونومیکی داشته و در استفاده طولانی مدت، گوش و گردن کاربر را اذیت نخواهد کرد. این هدست از اپلیکیشن Samsung Level پشتیبانی کرده و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حقیقت کاربر به لطف این اپلیکیشن می‌تواند از قابلیت‌هایی نظیر هشدار تماس از دست رفته، ساعت هشدار دهنده، یادآوری برخی برنامه‌ها و همچنین نمایش میزان باتری استفاده کند. بر روی این هدفون، دکمه‌هایی برای تنظیم صدا و کنترل آهنگ تعبیه شده است و کاربر می‌تواند با استفاده از میکروفون داخلی این محصول به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهد. هدست بی سیم سامسونگ مدل Level U از قابلیت کاهش صدای مزاحم و حذف اکو پشتیبانی کرده و صدایی با کیفیت استریو را به کاربر هدیه می‌کند. قطر درایور این هدست 12 میلی‌متر بوده و فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. این محصول از پروتکل‌های A2DP ،AVRCP ،HSP و HF پشتیبانی کرده و امپدانسی در حدود 32 اهم دارد. شما در هنگام خرید هدفون بلوتوث سامسونگ مدل Level U یک سرگوشی اضافه و همچنین یک کابل شارژ MiniUSB را نیز دریافت خواهید کرد. گفتنی است گوشی‌های این هدست به‌ واسطه آهنربا به یکدیگر متصل می‌شوند. در آخر باید گفت که این هدست از ارزش خرید بالایی برخوردار بوده و چنانچه قصد خرید یک هدفون بلوتوث را دارید، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

هدفون بی سیم سامسونگ U Flex

اگر به دنبال یک هدست بی سیم باکیفیت و از برند معتبر هستید، هدفون بی سیم سامسونگ مدل U Flex به شما پیشنهاد می‌شود. این هدفون از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی کرده و برد مفیدی در حدود 10 متر دارد. شما می‌توانید این محصول را به راحتی به موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های دارای بلوتوث متصل کرده و از کیفیت صدای فوق‌العاده آن نهایت لذت را ببرید. گفتنی است باتری لیتیوم یونی این هدفون قادر است از 10 ساعت پخش موسیقی مداوم و حدود 9 ساعت مکالمه پیوسته پشتیبانی کرده و در هنگام استندبای برای 250 ساعت، شارژ خود را حفظ کند. شما می‌توانید این محصول را از طریق درگاه MicroUSB آن شارژ کنید. سامسونگ بر روی این هدست دکمه‌هایی برای تنظیم صدا، کنترل آهنگ و خاموش / روشن کردن در نظر گرفته است؛ علاوه بر این، هدفون U Flex از دستیار صوتی بیکسبی نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که باید به قابلیت‌های Multipoint و Audio Streaming این هدفون نیز اشاره کرد. هدست U Flex از فناوری Codec بهره برده و کاربر می‌تواند به واسطه میکروفون‌های داخلی آن به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهد. این هدست تنها 51 گرم وزن داشته و به‌واسطه انعطاف‌پذیری بالایی که دارد به راحتی در کیف و یا جیب کاربر جا می‌شود. سرگوشی‌های این هدست از نوع آهنربایی بوده و در صورت عدم استفاده به هم متصل می‌شوند. هدفون U Flex با ووفر 11 میلی‌متری و توییتر 8 میلی‌متری تجهیز شده و به خوبی صداهای زیر و بم را باکیفیت عالی پخش می‌کند. کیفیت صدای خروجی از این هدفون، استریو است. لازم به ذکر است که این هدفون بی سیم از فرکانس پاسخگویی 8 هرتز تا 25 هزار هرتز پشتیبانی کرده و حساسیتی در حدود 123 دسی‌بل دارد. هدفون U Flex مجهز به استانداردهای A2DP، AVRCP و HFP است و با قابلیت‌های کامل خود، نیاز کاربران را به خوبی برطرف می‌سازد.

 

هدفون استریو سامسونگ لول یو پرو (Level U Pro)

بدون شک هدفون بلوتوث سامسونگ Level U Pro را می‌توان اصلی‌ترین رقیب هدست سامسونگ U Flex دانست. این هدست گزینه مناسبی برای استفاده در حین ورزش و دویدن است. هدفون استریو سامسونگ مدل Level U Pro در برابر رطوبت و عرق، مقاومت بالایی داشته و به خوبی در انجام فعالیت‌های ورزشی قابل استفاده است. هدست Level U Pro مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 بوده و تا فاصله 10 متری به دستگاه‌های دارای بلوتوث متصل می‌شود. این محصول مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 200 میلی‌آمپر ساعت است که به خوبی از پخش 9 ساعت موسیقی مداوم پشتیبانی می‌کند. هدست Level U Pro، صدای مزاحم محیط اطراف را حذف کرده و موسیقی را با کیفیتی عالی برای کاربر پخش می‌کند. این محصول مجهز به میکروفون داخلی بوده و کاربر می‌تواند در حین پخش موسیقی به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهد. سامسونگ روی این محصول دکمه‌هایی برای تنظیم صدا و کنترل آهنگ را تعبیه کرده و اجرای اپلیکیشن Samsung Level را برای این محصول درنظر گرفته است. این هدست بی سیم حدود 181 گرم وزن داشته و قطر درایورهای آن در حدود 13 میلی‌متر است.

 


هدفون استریو سامسونگ لول یو پرو (Level U Pro)هدفون استریو سامسونگ لول یو پرو (Level U Pro)

هدفون بی سیم سامسونگ مدل گیر آیکون ایکس (Gear IconX)

هدفون بی سیم سامسونگ مدل گیر آیکون ایکس (Gear IconX) یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین‌ های نوع خود محسوب می‌شود. این هدست با بهره‌گیری از بلوتوث نسخه 4.2 تا محدوده 10 متری به‌آسانی به تمام دستگاه‌هایی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، متصل می‌شود. این هدست تنها 8 گرم وزن داشته و به دلیل سبکی در استفاده طولانی مدت اصلا گوش کاربر را اذیت نخواهد کرد. مضاف براینکه کیس و قاب جمع‌وجور آن به‌گونه‌ای طراحی شده که به عنوان شارژر نیز عمل می‌کند. علاوه بر این، ابعاد این کیس به اندازه‌ای کوچک است که به‌راحتی در جیب کاربر قرار گرفته و قابلیت حمل آسانی دارد. سامسونگ این هدست را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که در دو حالت موسیقی را پخش می‌کند؛ در حالت اول موسیقی به صورت مستقل و با استفاده از حافظه داخلی پخش می‌شود و در حالت دوم، پخش موسیقی از طریق اتصال بلوتوثی به دستگاه‌های دیگر است. گفتنی است این محصول در حالت پخش موسیقی از حافظه داخلی، حدود 7 ساعت و در حالت پخش موسیقی با استفاده از بلوتوث به مدت 5 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند. خاطر نشان می‌شود که باتری ایربادها حدود 82 میلی‌آمپر ساعت و باتری کیس یا همان قاب هدفون حدود 340 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. هدفون بلوتوث سامسونگ مدل Gear IconX موسیقی را با وضوح بالا برای کاربر پخش کرده و او را کاملا تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

هدفون بلوتوث سامسونگ مدل Gear IconXهدفون بلوتوث سامسونگ مدل Gear IconX

این محصول چیزی فراتر از یک هدفون معمولی است. درواقع سامسونگ برای Gear IconX ویژگی‌های جانبی متعددی را درنظر گرفته است که آن را از هر هدفون دیگر متمایز می‌کند. ویژگی‌هایی نظیر قابلیت ذخیره 1000 آهنگ، حسگر مجاورتی، سنسور شتاب‌سنج و قابلیت محاسبه کالری مصرف شده همگی از مواردی هستند که شما با خرید این محصول از آنها بهره‌مند خواهید شد. صفحه لمسی این ایربادها نیز به‌گونه‌ای هستند که کاربر می‌تواند با لمس آن به‌آسانی تماس‌های ورودی خود را پاسخ داده و مدیریت آهنگ‌ها و تنظیمات صدا را انجام دهد. همچنین به لطف بهره‌مندی از حسگر مجاورتی، به محض آنکه کاربر ایرباد را از گوش خود خارج کند، آهنگ به صورت خودکار متوقف می‌شود. این هدفون برای استفاده در حین انجام فعالیت‌های ورزشی نیز مناسب است و به نحوی طراحی شده که در حین دویدن اصلا از گوش کاربر درنیامده و نمی‌افتد. گفتنی است این محصول از اندروید 4.4 و بالاتر پشتیبانی کرده و قادر است در مواقعی که کاربر فرصت شارژ کردن هدفون به صورت کامل را ندارد با 10 دقیقه شارژ به مدت 1 ساعت، موسیقی پخش کند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ویژگی های هدفون خوب
یک شنبه 17 اسفند 1399 ساعت 16:19 | بازدید : 29 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

انواع هدفون

هدفون‌ها دارای انواع داخل گوش (in-ear)، روی گوش (on-ear)، دور گوش(over-ear) می باشند.

داخل گوش(in-ear)

این هدفون‌های کوچک و ارزان قیمت در بیشتر موارد به صورت رایگان همراه با موبایل‌های هوشمند و دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل عرضه می‌شوند. کیفیت صدای این هدفون آن چنان بالا نیست اما کوچک، سبک و قابل حمل می باشند.

روی گوش (on-ear)

این هدفون‌ها روی لاله گوش قرار می‌گیرند و بزرگ‌تر از داخل گوشی‌ها هستند. آن‌ها به طور کامل گوش را نمی‌پوشانند و صدای زیادی از محیط شنیده می‌شود. بعضی از انواع روی گوش‌ها، قابلیت تا شدن دارند که جابه‌جایی را آسان می نماید.

دور گوش(over-hear)

هدفون‌های دور گوش به صورت کامل لاله‌ گوش‌ را می‌پوشانند و با عایق‌بندی کامل آن، دیگر صداهای اضافه محیط بیرون وارد نمی‌شوند. اگرچه اندازه بزرگ این هدفون استفاده روزمره را سخت کرده اما به علت درایورهای بزرگ‌تر، کیفیت صدا بسیار بالا رفته است. باتری آن‌ها هم بیشتر از سایر مدل‌ها دوام می‌آورد. این نوع هدفون انتخاب کاربران حرفه‌ای است و قیمت بالایی هم دارا است.

بی‌‌سیم یا با سیم

هدفون‌های بی‌سیم یا وایرلس نیازی به اتصال فیزیکی به منبع صوتی ندارند. با این ویژگی شما می‌توانید بدون درگیری با گره‌های تمام نشدنی کابل‌ها هرجایی که باشید، حتی در هنگام ورزش و پیاده‌روی از موسیقی لذت خواهید برد. هدفون‌ها به کمک دو تکنولوژی بلوتوث و اینفرارد، صدا را در فاصله‌های کم از منبع صوت دریافت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها به علت راحتی و ایمنی، بلوتوث را انتخاب کرده‌اند. بیشتر گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌ها به راحتی به بلوتوث متصل می‌شوند. در گذشته کیفیت صدای منتقل شده با بلوتوث کمتر از هدفون‌های کلاسیک و با سیم بود. اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است اما بزرگترین ایراد آن‌ها عمر پایین باتری است. قبل از خرید این هدفون، از پشتیبانی منبع صدای خود از بلوتوث اطمینان حاصل نمایید.

 

عایق‌بندی صدا

برعکس هدفون‌های دارای قابلیت حذف صدا که به صورت فعال عمل می‌کنند، بعضی از هدفون‌ها با ایجاد عایقی در اطراف گوش یا داخل کانال آن از انتقال صدا به صورت فیزیکی جلوگیری می‌کنند. تنها هدفون‌های دور گوش و داخل گوش می‌توانند این قابلیت را اجرا کنند. در هدفون‌ over-ear با استفاده از یک فوم نرم و ضخیم که روی گوشی قرار می گیرد، از ورود صدای اضافه جلوگیری می‌شود. هدفون‌های داخل گوشی هم که خودشان در کانال گوش مانند عایق صدا عمل می‌کنند. این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا برای واضح شنیدن صدای موسیقی مجبور به بلند کردن صدا نباشیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0