عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 25
:: بازدید سال : 115
:: بازدید کلی : 588

RSS

Powered By
loxblog.Com

هدفون هوشمند شبیه ساز گوش انسان + تصاویر
یک شنبه 25 شهريور 1397 ساعت 17:1 | بازدید : 36 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

هدفون هوشمند شبیه ساز گوش انسان:گوش دادن به موسیقی در مترو، اتوبوس، پیاده روی یا حتی در زمان انجام کارهای روزمره تبدیل به یکی از عادات روزمره کاربران امروزی شده است. کمپانی های بسیاری در تولید و عرضه هدفون ها فعالیت دارند که این موضوع باعث می شود انتخاب هدفون مناسب از میان برندهای متفاوت کاری دشوار و سخت باشد. هدفونی که گوش را اذیت نکرده و از صدا و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

یکی دیگر از مشکلات متعدد هدفون ها را می توان در عدم تطابق آنها با گوش های کاربران دانست که کاربر پس از مدتی خسته شده و مجبور به کنار گذاشتن هدفون ها می شود. برخی از کمپانی های فناوری به تولید و عرضه هدفون های سفارشی می پردازند که می تواند بر اساس مدل و همینطور اندازه گوش کاربرانش ساخته شود اما قیمت گزاف این هدفون ها باعث شده که با استقبال چشمگیری مواجه نشده و به تولید انبوه نرسند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

اکنون نسل جدیدی از هدفون ها با نام Revols عرضه شده که می تواند خدمات و قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این هدفون ها به شکلی طراحی شده اند که پس از یک دقیقه می توانند با مدل گوش کاربران تطبیق پیدا کنند.


 چگونگی عملکرد این هدفون بسیار ساده است. بخشی از این هدفون که با داخل گوش افراد در تماس است از جنس پلاستیک نرم و انعطاف پذیر است. زمانی که کاربران این هدفون را داخل گوش خود قرار می دهند، بخش پلاستیکی با شکل طبیعی گوش منطبق شده و به کاربران اجازه می دهد تا هدفون با اپلیکیشنی که روی اسمارت فون ها نصب می شود، ارتباط برقرار کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند


 در پایان، سیگنال الکتریکی به هدفون ها ارسال شده و باعث سفت شدن و همینطور شکل پذیری بخش پلاستیکی می شود. به این ترتیب کاربران در مدت یک دقیقه ای می توانند هدفونی منطبق با گوش خود داشته باشند. این هدفون به صورت وایرلس بوده و عمر باطری آن 8 ساعت است.
اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران جوان



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون بی سیم , هدفون جدید , دنیای هدفون , وبلاگ هدفون , معرفی هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مجموعه هدفون ها و اسپيکرهاي سري Level سامسونگ معرفي شد
دو شنبه 12 شهريور 1397 ساعت 17:47 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

مجموعه هدفون ها و اسپيکرهاي سري Level سامسونگ معرفي شد
سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود با نام Level معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده، محصولات صوتی سری Level، یک مجموعه‌ی بهینه‌سازی شده از هدفون‌ها و ابزار‌های پخش صوت است که برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های ساخت این کمپانی بهینه‌سازی شده و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام Level Over، Level On، Level In و Level Box است.

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 

 
Level Over مجهز‌ترین و در واقع پرچمدار سری محصولات Level است که قابلیت‌های بی‌شمار تعبیه شده در آن، استفاده از این هدفون را تسهیل می‌کند. از جمله‌ی ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل‌های لمسی، صدای HD مافوق طبیعی، امکان جفت‌شدن از طریق بلوتوث، سیستم حذف نویز و دیافراگم و ساختار 50 میلی‌متری بیوسلولز به‌همراه نئودیمیوم مگنت اشاره کرد. این هدفون 350 گرم وزن داشته و از اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ بهره خواهد برد که هم‌‌اکنون در گوگلی‌پلی‌استور و همچنین سامسونگ‌اپز قابل دانلود است.

 

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 

 

Level On تا حدودی از Level Over کوچک‌تر است و در حدود 210 گرم است و از یک دیافراگم دو لایه‌ی 40 میلی‌متر بهره می‌برد.
Level Box یک بلندگوی بلوتوث 600 گرمی است که از یک شبکه‌ی فلزی در جلو و همچنین ساختاری تماماً فلزی در کل بدنه بهره برده است. این محصول از دو بلندگوی استریو 56 میلی‌متری با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC بهره می‌برد.
در آخر Level In قرار دارد که یک هدفون سبک‌وزن سه کاناله است که توانایی پخش موسیقی و ایجاد محیطی اولترا سونیک را دارا است.

 

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

 

 
جی‌کی شین، مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ در این مورد چنین اظهار‌نظر کرده است:
سامسونگ اهمیت موزیک در زندگی کاربران ابزار‌های قابل‌حمل و هوشمند را درک کرده است. با توجه به این موضوع ما مجموعه‌ای از برترین محصولات صوتی موجود در بازار را برای استفاده به‌همراه ابزار‌های قابل‌حمل با نام Level برای تولید اصوات طبیعی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین الگوهای طراحی و کنترل‌های لمسی به‌جهت سهولت استفاده، توسعه داده‌ایم.

 

 

 

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 

هدفون,هدفون های سري Level,اسپيکر

 
هنوز اطلاعاتی از جزئیات قیمت این هدفون‌ها و  بلندگوها منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این محصولات آنچنان ارزان‌قیمت نیز نخواهند بود. کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که این محصولات از ابتدای ماه می (چند روز دیگر) در تمامی نقاط جهان در دسترس کاربران خواهند بود. محصولات سری Level در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بود و مطمئناً می‌توان علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، در سایر محصولات نیز از این مجموعه استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون بی سیم , هدفون جدید , هدفون کیفیت بالا , خرید و فروش هدفون , هدفون سامسونگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارائه هدفون بی‌سیم برای لذت‌بردن از موسیقی
شنبه 3 شهريور 1397 ساعت 15:0 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

 

 

هدفون,ابزار BTS,هدفون بی‌سیم

 

شارژ ابزار BTS سیستم با میکرو‌یو‌اس‌بی، دو ساعت زمان می‌برد

 

 

 

ارائه هدفون بی‌سیم برای لذت‌بردن از موسیقی
یک شرکت آمریکایی سیستمی ارائه داده که می‌توان آن را در داخل پورت صوتی هدفون قرار داد و از گوش‌دادن به موسیقی به صورت بی‌سیم لذت برد. ابزار BTS که توسط محققان شرکت Noble ارائه شده است، به کاربران امکان استفاده از هدفون‌ به صورت بی‌سیم را از فاصله‌ای قابل‌ملاحظه تا منبع موسیقی یا صدا می‌دهد.

 


ابعاد سیستم ابداعی 14.5*14.5*60 میلی‌متر عنوان شده و وزن آن‌ نیز 10 گرم است؛ این فناوری مجهز به بلوتوث 4.0 بوده و با جاسازی آن در هدفون‌، کاربر قادر خواهد بود از فاصله 10 متری از ابزار هوشمند یا دستگاه پخش موسیقی مجهز به بلوتوث، به صدا گوش دهد.


ابزار BTS قادر به متصل‌شدن به دو ابزار به صورت همزمان است. باتری تعبیه‌شده در داخل این سیستم برای دست‌کم هفت ساعت گوش‌دادن به موسیقی مدام یا صحبت‌کردن با استفاده از میکروفون مناسب است. شارژ این سیستم با میکرو‌یو‌اس‌بی، دو ساعت زمان می‌برد. قیمت پیش‌فروش این سیستم 99 دلار اعلام شده است.



:: برچسب‌ها: هدفون , هدفون بی سیم , هدفون جدید , هدفون کیفیت بالا , خرید و فروش هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0