عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 9
:: بازدید سال : 99
:: بازدید کلی : 572

RSS

Powered By
loxblog.Com

رفع مشکل اتصال انواع هدفون و هندزفری های بی سیم
چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت 23:8 | بازدید : 20 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

رفع مشکل اتصال انواع هدفون و هندزفری های بی سیم

 
رفع مشکل اتصال انواع هدفون و هندزفری های بی سیم

 

آگهی تبلیغاتی خرید و فروش انواع هدفون بی سیم در سایت شیپور

 

تا چند وقت پیش ما از هدفون و هندزفری های دارای سیم استفاده می کردیم که از نظر اتصال، پیچیدگی کمتر، ولی از نظر تجربه کاربری، مشکلاتی مانند گره خوردن، پوسیدگی و پاره گی را به همراه داشت.

اما امروزه با پیشرفت صنایع دیجیتال و تولید هدفون های بی سیم گزینه های مناسب تری برای انتخاب در اختیار داریم تا از شنیدن موسیقی یا مکالمه با آشنایان لذت ببریم.

با توجه به بازخوردهای شما عزیزان متوجه شدیم که بسیاری از مشتریان آوند موبایل و خریداران این نوع از هدفون ها در روند متصل نمودن هدفون با دستگاه مورد نظر خود به مشکل بر میخورند. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب مراحل رفع این مشکل را شرح دهیم.

 

 

اتصال هدفون بی سیم به گوشی موبایل

در ابتدا لازم است بدانیم نحوه کارکرد اکثر هدفون های بی سیم به این شکل است که هر کدام از گوشی های هدفون به صورت جداگانه سیگنال میدهند و برای اولین استفاده لازم است هر دو را به هم کانکت کرده و سپس یکی از گوشی ها، که در بیشتر مدل ها گوشی سمت راست می باشد را با دستگاه مورد نظر کانکت کنیم.

برای متصل کردن هدفون و گوشی موبایل برچسب قسمت انتهایی هدفون ها، که محل اتصال داک شارژ با هدفون می باشد را جدا کرده و هدفون ها را دوباره در داک شارژ قرار می دهیم. سپس آنها را خارج کرده و ۵ ثانیه منتظر می مانیم تا به هم متصل شوند. بعد از این مرحله بلوتوث گوشی را روشن کرده و به هدفون کانکت می شویم.

اگر برای اولین بار عملیات اتصال به درستی انجام نگیرد، کاربر با مشکلاتی مانند ضعیف بودن صدای خروجی یا سینک نشدن یکی از هدفون ها رو به رو خواهد شد. جهت حل این مشکل باید هدفون ها را ریست کرده و مجددا متصل کند که در ادامه مراحل آن را ذکر می کنیم.

 

 

رفع مشکل اتصال انواع هدفون و هندزفری های بی سیم

 

 

مدل هایی که دکمه ریست آنها روی خود هدفون قرار دارد

برای هدفون هایی مانند Airdots، Earbuds، GT1 و… که عملیات ریست کردن از طریق خود هدفون ها انجام می گیرد مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

۱.  اتصال هدفون با بلوتوث گوشی را قطع کنید سپس هدفون ها را داخل داک شارژ قرار دهید.

۲. هدفون ها را از داک شارژ خارج کنید، با این عمل هدفون ها روشن می شوند و شما باید هدفون ها را خاموش کنید. (با نگه داشتن دکمه یا در صورت لمسی بودن هدفون، لمس کردن آن به مدت ۵ ثانیه هدفون ها خاموش می شوند)

۳. دکمه ی هدفون ها را همزمان به مدت ۲۵ ثانیه نگه دارید، سپس چند چراغ پشت سر هم چشمک میزند اما شما ادامه دهید تا ۲۵ ثانیه تمام شود.

۴. هدفون ها را داخل داک شارژ قرار دهید و به مدت ۵ ثانیه به آن دست نزنید.

۵. بعد از گذشت ۵ ثانیه هدفون ها را از داک شارژ خارج کنید، هدفون ها روشن خواهند شد. اگر روشن نشدند با فشار دادن دکمه به مدت ۵ ثانیه آنها را روشن کنید.

۶. بعد از روشن شدن هدفون ها ۳ ثانیه زمان بدهید تا هر دو به هم متصل شوند.

۷.حالا یکی از هدفون ها به شما سیگنال می دهد و میتوانید با روشن کردن بلوتوث گوشی خود به آن کانکت شوید (در اکثر هدفون ها گوشی سمت راست سیگنال میدهد و در برخی هدفون ها گوشی سمت چپ)

 

 

 

 

رفع مشکل اتصال انواع هدفون و هندزفری های بی سیم

 

 

مدل هایی که دکمه ریست آنها روی داک شارژ قرار دارد

برای اتصال این نوع هدفون ها به گوشی موبایل لازم است پس از جدا کردن برچسب انتهایی هدفون ها، آنها را داخل داک شارژ قرار داده و به مدت ۵ ثانیه دکمه ریست روی داک را در حالی که درب داک باز است نگه دارید.

در این هنگام هدفون ها شروع به چشمک زدن می کنند و شما می توانید آنها را با گوشی خود کانکت کنید.

در صورت بروز مشکلات گفته شده برای هدفون هایی مانند ۲ Airpods یا Air 2 و… که دکمه ریست آنها روی داک شارژ قرار دارد، می بایست مراحل بالا را از طریق آن دکمه انجام داده و دقت داشته باشید که هدفون ها حتما داخل داک شارژ باشند.

بنابراین مراحل را به ترتیب زیر انجام می دهیم:

۱. اتصال بلوتوث هدفون و گوشی موبایلتان را قطع کنید.

۲. هدفون ها را داخل دستگاه قرار دهید.

۳. دکمه ی ریست روی داک شارژ را به مدت ۳۰ ثانیه نگه دارید در این مدت، درب داک شارژ باید باز باشد. سپس چراغ  داک شارژ شروع به چشمک زدن می کند ولی  شما باید تا پایان ۳۰ ثانیه ادامه دهید.

۴. درب داک شارژ را ببندید و بعد از گذشت ۱۰ ثانیه آن را باز کنید.

۵. کلید روی داک شارژ را دوباره به مدت ۵ ثانیه نگه دارید و پس از گذشت ۵ ثانیه هدفون ها شروع به  دادن سیگنال میکنند، بلوتوث دستگاهتان را روشن کنید و به هدفون متصل شوید.

آشنایی با انواع برند هدفون بی سیم در بخش آگهی رایگان شهر24

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هدفون گیمینگ چیست
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت 15:36 | بازدید : 25 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

تفاوت عمده گیمرهای آماتور با گیمرهای حرفه‌ای در تجهیزات مورد استفاده آن‌ها میباشد. به طور مثال، گیمرهای آماتور از هدفون‌های معمولی استفاده می‌کنند و نمی‌توانند به خوبی صدای محیط بازی را دریافت کنند. چنین اتفاقی باعث می‌شود به زودی توسط سایر بازیکنان بازی، از بین روند. در حالیکه گیمرهای حرفه‌ای از هدفون‌های گیمینگ استفاده می نمایند و تمام جزئیات مرتبط با صدا بازی و محیط آن را می‌شنوند.

قبل از بررسی ویژگی‌های هدفون گیمینگ باید بدانیم این هدفون‌ها چه تفاوتی با سایر هدفون‌ها دارند. هدفون گیمینگ محصولی تشکیل شده از هدفون‌های عادی به اضافه میکروفون جدا میباشد. این هدفون‌ها به خاطر کیفیت صدا بالا، در حوزه موسیقی کاربردهای فراوانی دارند. ویژگی‌های حیرت‌انگیر هدفون‌های گیمینگ به کیفیت صدای بالا ختم نمی‌شود. در این هدفون‌ها، جزئیات صدا تقریبا به طور کامل به کاربر ارائه و نویز‌های آن نیز برای کاربر حذف می گردد.

احتمال نداشتن میکروفون روی این هدفون‌ها نیز ممکن است. هدفون‌های گیمینگ لزوما دارای میکروفون نیستند و بعضی از آن‌ها بدون میکروفون در بازار ارائه می گردد.

هدست گیمینگ چیست؟ معرفی بهترین هدست های گیمینگ

خرید انواع هدفون در آگهی رایگان شهر24

ویژگی‌های اصلی برای انتخاب هدفون گیمینگ

قبل از خرید هدفون‌های گیمینگ باید بدانیم که تصمیم به استفاده از هدفون در چه پلتفرمی را داریم. علاوه بر آن، نوع گیمی که تصمیم بازی آن را داریم نیز مهم است. می‌خواهیم روی کدامیک از PS4، Xbox، PC یا Mac به انجام بازی بپردازیم؟ علاوه بر این، این هدفون‌ها ویژگی‌های بارزی دارند که حین خرید باید به آن‌ها نیز دقت ویژه‌ای کرد. در زیر به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

میکروفون ایده‌آل

بازی‌های رایانه‌ای، در بیشتر حالات، به شکل گروهی انجام می پذیرند. بنابراین باید فرد گیمر توانایی برقراری ارتباط با سایرین را داشته باشد. شرایطی را در نظر بگیرید که گیمر در یک بازی تیمی تیراندازی مشغول به بازی است. در صورتی که یکی از هم تیمی‌ها توسط دشمنان از بین رفت، باید اطلاعاتی را به هم تیمی‌های خود بدهد تا هم تیمی‌ها از شرایط محیط بازی آگاه‌تر شوند و توسط دشمنان از بین نروند. به طور مثال، یک هم تیمی توسط فردی در یک جای نقشه بازی کشته شد. این مکان و این نکته از بازی، باید فورا به اطلاع سایر هم تیمی‌ها داده شود تا توسط همان دشمن کشته نشوند.

این نوع از ارتباطات بین بازیکنان بازی‌های کامپیوتری، Call Out نامیده شده و توسط میکروفون هدفون‌ها به هم تیمی‌ها داده می‌شود. هر چقدر میکروفون استفاده شده در هدفون گیمینگ با کیفیت‌تر باشد، اطلاعات داده شده به هم تیمی‌ها، بهتر و واضح‌تر شنیده میشود.

اغلب هدفون‌های گیمینگ دارای سیستم Noise Cancellation هستند. این سیستم، قابلیتی است که میکروفون هدفون را قادر می‌سازد تا نویز‌های محیطی را به حداقل برساند. به عنوان مثال، در صورت وجود باد کولر یا پنکه در محیطی که گیمر در آن واقع شده است، صدای باد توسط این میکروفون این هدفون‌ها قابل حذف میباشد.

راحتی استفاده

به خاطر اینکه این هدفون‌ها توسط گیمرها به مدت طولانی استفاده می‌شوند، باید راحتی قابل قبولی داشته باشند. در اغلب حالات، گیمرهای حرفه‌ای به مدت چندین ساعت پشت سر هم مشغول به انجام بازی هستند. بنابراین، هدفون‌های گیمینگ باید بسیار راحت باشند تا باعث ناراحتی گیمرها نگردد.

اندازه هدفون‌های گیمینگ برای استفاده اهمیت فراوانی دارد. اگر علاقمند هستید این هدفون‌ها را دقیقا روی گوش استفاده کنید، اندازه Large یا L برای شما مناسب خواهد بود. اگر دوست دارید هدفون کمی از نواح کنار گوش را نیز پوشش دهد، باید اندازه XL را انتخاب کنید. در نهایت، در صورت تمایل به احاطه گوش توسط هدفون، باید سایز XXL را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که معیار راحتی، معیاری کاملا نسبی است و از فردی به فرد دیگر می‌تواند دارای تفاوت باشد. به همین منظور، حین خرید چنین محصولاتی، دخیل کردن معیار‌های راحتی شخصی، می‌تواند به انتخاب بهتری ختم گردد.

در حوزه راحتی استفاده، باید به گرم شدن گوش‌ها توسط هدفون نیز اشاره کنیم. همان طور که اطلاع دارید، حین بازی کردن و استفاده از هدفون، گوش توسط هدفون احاطه شده و به مرور زمان گرم می‌شود. این گرمی، باعث آزار کاربر شده و راحتی او را از بین می‌برد. برخی از هدفون‌های گیمینگ، سیستم‌های مکانیکی یا غیر مکانیکی در هدفون‌هایشان تعبیه کرده‌اند که از بروز این اتفاق خودداری می نماید.

به عنوان مثال، تعدادی از هدفون‌های گیمینگ، روی هر گوش، جریان باد را ممکن می‌کنند تا گرمی حاصل از هدفون، به کمترین حالت ممکن برسد. این هدفون‌ها قابل تغییر حالت گوشی‌های هدفون را دارند. می‌توان ارتباط گوش با محیط بیرون و دریافت صدای بیرون را ممکن کرد. در شرایط برعکس آن، می‌توان ارتباط بین گوش و محیط بیرون را توسط دریچه تعبیه شده روی گوشی هدفون بست و تنها از صدای داخل بازی لذت ببریم.

کیفیت صدا

صدا در بازی‌های آنلاین یا آفلاین کامپیوتری، اهمیت بسیاری دارد. بازیکن باید از محیط داخل بازی به طور کامل آگاهی داشته باشد. یکی از عناصر آگاه کننده گیمر از محیط بازی، صدای بازی است. هر چقدر این صدا واضح‌تر باشد، واکنش‌های بهتری از گیمر به نمایش گذاشته خواهد شد.

به طور مثال در بازی‌ها شوتر و تیراندازی، درک صدای محیط اهمیت بیشتری از سایر بازی‌ها دارد. بازیکن باید بداند که آیا دشمنی در نزدیکی او است یا خیر. حین نزدیک شدن دشمنان به بازیکن، صدا آن‌ها به گوش گیمر رسیده و اقدامات لازم برای کشته نشدن انجام می‌شود.

با دوام بودن

معمولا وقتی هدفون گیمینگی خریداری می‌شود، انتظار کاربر از آن، کار کردن به مدت چندین سال است. به همین خاطر، باید کیفیت محصول خریداری شده مطلوب باشد تا از خراب شدن آن در مدت کوتاه خودداری نماید.

یکی از مشکلات اصلی این هدفون‌ها، کابل آن‌ها است. معمولا در مدت زمان کمی، کابل‌ها از گوشی هدفون کنده شده و هدفون خراب می گردد. برای همین منظور در این هدفون‌ها از کابل‌های خاصی استفاده می‌شود تا از خرابی ناشی از سیم و کابل خودداری شود. کابل‌های استفاده شده در این هدفون‌ها کابل‌های تنیده هستند و مشکلات کابل، به زودی سراغ این هدفون‌ها نمی‌آید.

لوازم جانبی هدفون گیمینگ

هدفون‌های گیمینگ همان طور که اشاره کردیم توانایی استفاده شدن به مدت چندین سال بدون خرابی را نیز دارند. به همین منظور، هدفون‌های گیمینگ دارای لوازم جانبی در بسته بندی خود نیز هستند. از جمله لوازم جانبی مهم برای این هدفون‌ها می‌توان به ابرهای گوشی اضافی و در برخی از حالات، کابل اضافی اشاره نمود.

آگهی اینترنتی انواع هدفون در سایت شیپور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه تشخیص هندزفری اصل و تقلبی
جمعه 3 ارديبهشت 1400 ساعت 21:5 | بازدید : 22 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

هندزفری باید حتما پلمپ شده باشد. 

اگر آنلاین خرید می‌کنید قبل از اینکه از هدفون یا هندزفری استفاده کنید دقت کنید که حتما پلمپ‌شده و بدون ایراد باشد. هندزفری‌های بدون پلمپ مشخص چندان قابل اعتماد نیستند. 

هندزفری اصل بدون عیب و ایراد فیزیکی است.

یک غلط کوچک املایی یا نوشتاری روی بدنه یا بسته‌بندی هدفون و هندزفری یعنی این هندزفری اصل نیست. بسیاری از کمپانی‌هایی که هندزفری تقلبی تولید می‌کنند به این ریزه‌کاری‌ها توجهی ندارند. معمولا یک غلط املایی می‌تواند دست‌شان را رو کند. نوشته‌های روی بسته‌بندی را خوب بخوانید. حتی می‌توانید بسته‌‌بندی آن را با بسته‌بندی خود سایت تولیدکننده مقایسه کنید. البته شاید پکیجینگ کمی متفاوت باشد و توزیع‌کننده‌های مختلف تغییراتی را در بسته‌بندی ایجاد کرده باشند اما پلمپ هندزفری باید مشابه نسخه‌ای باشد که در سایت تولیدکننده قرار داده شده است. 

خرید انواع هنزفری بی سیم و با سیم در آگهی رایگان شهر24

لوگوها و نوشته‌ها باید کاملا خوانا باشند. 

معمولا لوگوی برند روی بدنه هندزفری درج می‌شود. برخی نوشته‌ها مانند Designed By Apple یا Level و … هم روی بدنه وجود دارند. این لوگوها و نوشته‌ها باید کاملا خوانا باشند و دقیقا لوگوی برند مورد نظر باشند. همان فونت و همان استایل را داشته باشد. این مهم‌ترین راه تشخیص هندزفری فیک و اورجینال است. معمولا روی هندزفری‌های فیک جوهر پخش می‌شود و چون از چاپ بی‌کیفیت روی بدنه استفاده می‌کنند رنگ لوگو و نوشته‌ها و همچنین ابعاد آن متفاوت است. هرگونه پخش‌شدگی جوهر یا رنگ‌رفتگی نشانی از فیک بودن ایرفون است. 

قیمت باید متناسب و متعادل باشد. 

قیمت هدفون و هندزفری‌ها داخل سایت‌ برندهای مختلف قرار داده می‌شود و شما می‌توانید با قیمت آن در بازار ایران مقایسه کنید. مسلما قیمت آن باید با قیمت دلاری آن همخوانی داشته باشد. دلار در ایران بالا و پایین زیادی دارد اما همچنان می‌توانید تشخیص دهید که آیا قیمت آن با قیمت اصلی تناسب دارد یا نه. اگر قیمت خیلی کمتر باشد به احتمال زیاد تقلبی است. در ضمن قیمت اصلا نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد. اما همچنان به قیمت به عنوان یک فاکتور جانبی توجه داشته باشید. 

طول و نوع کابل باید استاندارد باشد. 

در صورتی که هندزفری سیمی می‌خرید به طول سیم دقت کنید. کمپانی‌های مطرح نظیر سامسونگ و سنهایزر کابل‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که کاملا متناسب با آناتومی گوش باشد. جایی که کابل دو قسمت می‌شود و به دو گوش می‌رسد اندازه‌ای کاملا طبیعی استاندارد دارد. نه زیاد طولانی است و نه خیلی کوتاه. میکروفون دقیقا مقابل دهان قرار می‌گیرد و نیازی نیست حین صبحت کردن آن را بالا یا پایین ببرید. فاصله‌ی جک تا سر هندزفری هم معمولا بین 80 سانتی‌متر تا 140 سانتی‌متر است. البته نمی‌توان با قطعیت گفت. هدفون‌هایی با کابل کوتاه‌تر و طولانی‌تر هم وجود دارند. اما به طور کلی کمپانی‌هایی که فیک می‌سازند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها معمولا طول کابل کوتاه‌تری در نظر می‌گیرند. 

به نوع کابل هم توجه کنید. اگر در سایت برند تولیدکننده نوع سیم را سفت یا نرم نوشته و یا رنگ‌بندی آن‌ها را قرار داده است باید دقت کنید که نوع کابل و رنگ‌بندی آن کاملا متناسب با اطلاعات داخل سایت باشد. 

هندزفری تقلبی وایرلس با نرم‌افزارهای اختصاصی‌ شرکت سازنده کار نمی‌کند. 

ایرپاد اپل، Level، گلکسی بادز، هدفون‌های بوز و بیتس و … یک اپ اختصاصی دارند که شرکت سازنده برای آن‌ها طراحی کرده است. تنظیماتی مثل پروفایل‌های صوتی، تنظیم تایمر، میزان شارژ باتری و … داخل این نرم‌افزارها نمایش داده می‌شوند. اگر هندزفری شما تقلبی باشد با این اپ‌ها سینک نمی‌شود.

تبلیغات اینترنتی مطمئن برای خرید انواع هدفون بی سیم در شیپور 

ظاهر آن باید متناسب با عکس‌های داخل سایت تولیدکننده باشد. 

در عصر ارتباطات هستیم و مقایسه‌ها راحت‌تر شده‌اند. کافیست سری به سایت برندهای مختلف بزنید. از تمام زوایای هدفون‌ها و هندزفری‌ها عکس گذاشته‌اند. از کوچکترین جزئیات گرفته تا ویژگی‌ها و مشخصات هدفون به طور دقیق آورده شده‌اند. در خرید آنلاین تمام عکس‌های مربوط به هندزفری‌ها را با عکس‌های داخل سایت برند کنار هم قرار دهید و مقایسه کنید. از این طریق راحت‌تر می‌توانید به تفاوت‌های آن‌ها پی ببرید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0